Veľký novoročný výpredaj hračiek so zľavami až do -50% pokračuje. Ponuka platí do ⏳ 28.2.2023 alebo do vypredania zásob. Tak neváhajte 🤔 a pozrite si našu ponuku, ktorú budeme priebežne dopĺňať a meniť. Na tovar vo výpredaji si môžete uplatniť ešte 4% zľavu pre registrovaných zákazníkov. Zľavové kupóny platia iba na nezľavnený tovar.
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 9-18 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 69,01 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
08.12.2022
NOVÁ ZNAČKA 😍 LITTLE DUTCH V PONUKE 
S radosťou vám oznamujeme, že po dlhom čakaní sme zaradili do našej ponuky novinku - obľúbenú holandskú značku LITTLE DUTCH, z ktorej sme pre vás vybr... čítať celé
11.08.2022
DOVOLENKOVÁ ZĽAVA
V čase od 12.8. do 23.8. si budeme užívať trochu oddychu ⛱. A Vy si medzitým užívajte našu dovolenkovú zľavu do výšky 1️⃣5️⃣ % 👍, ktorá platí na všetk... čítať celé
18.07.2022
LETNÝ VÝPREDAJ
Leto je v plnom prúde, ale my už pomaly začíname myslieť na Vianoce . Potrebujeme uvoľniť miesto na vianočné novinky, a preto rozbiehame LETNÝ VÝPRE... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Vyberte si z výhod u Buratina
TOVAR SKLADOM EXPEDÍCIA DO 24 HOD.

 

OSOBNÝ ODBER DUNAJSKÁ LUŽNÁ    BA - POD. BISKUPICE  

 

VÝMENA TOVARU ZADARMO DO 30 DNÍ

 

GARANCIA VRÁTENIA PEŇAZÍ DO 14 DNÍ

 

BEZPEČNÁ ONLINE PLATBA

 

 

 

  1. Úvod
  2. VŠETKO O NÁKUPE
  3. Časté otázky (FAQ)

VAŠE NAJČASTEJŠIE OTÁZKY (FAQ)

 

1. JE POTREBNÁ REGISTRÁCIA PRE USKUTOČNENIE NÁKUPU NA E-SHOPE Buratino.sk?

  • nie, v našom e-shope môžete nakupovať aj bez registrácie vyplnením iba základných údajov o sebe a mieste doručenia. Registrovaným užívateľom však plynú viaceré výhody, ako napríklad jednoduchý prístup k realizovaným objednávkam v minulosti, jednoduchšie predvyplnenie objednávky a v neposlednom rade vernostné zľavy podľa Vernostného programu.

2. PREČO SA MI V OBJEDNÁVKE NEZOBRAZUJE ZĽAVA PRE REGISTROVANÉHO ZÁKAZNÍKA?

  • zľava 4% a viac pre registrovaných zákazníkov sa vám v objednávke automaticky odpočítava z pôvodnej ceny tovaru uvedenej na e-shope, nezobrazuje sa osobitne. Pre jej získanie musíte byť v čase realizácie objednávky prihlásený vo svojom zákazníckom účte.

3. DÁ SA KOMBINOVAŤ REGISTRAČNÁ ZĽAVA SO ZĽAVOVÝM KUPÓNOM?

  • áno, zľava pre registrovaného zákazníka je kombinovateľná so zľavovým kupónom -zľavy sa spolu nadčítavajú; kód z kupónu vložte do objednávky v prvom kroku

4. PREČO MI NEFUNGUJE ZĽAVOVÝ KUPÓN, KTORÝ SOM DOSTAL/-A?

  • môže to mať 2 príčiny: kupón už bol raz použitý alebo platnosť kupónu už skončila: ak to nie je ani jeden z týchto prípadov, napíšte nám prosím na info@buratino.sk - určite to preveríme a vyriešime

5. MÔŽEM DODATOČNE MENIŤ ALEBO DOPĹŇAŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?  

  • áno, pokiaľ ešte nebola vaša objednávka expedovaná, vieme ju doplniť alebo zmeniť - čo najskôr nás však kontaktujte telefonicky na 0905675525; dohodneme sa na najvhodnejšej forme vrátenia alebo doplatenia financií alebo distribúcie zásielky.
6. DAJÚ SA HRAČKY NIEKDE VIDIEŤ NAŽIVO?
  • na základe dohody vám ich vieme predviesť na výdajnom sklade v Dunajskej Lužnej; do budúcna plánujeme otvoriť aj kamennú predajňu, o čom vás budeme informovať, keď to bude aktuálne 

7. MÔŽEM SI OBJEDNAŤ HRAČKY S DORUČENÍM AJ DO ZAHRANIČIA?  

  • áno, bežne posielame tovar do Českej republiky, kde si môžete vybrať z 2 druhov dopravy (Packetu alebo kuriéra); v prípade iných krajín je potrebné počítať so zvýšenou cenou za dopravu tovaru, pre viac informácií nás prosím kontaktujte.

8. MÔŽEM ZA NÁKUP PLATIŤ KARTOU?  

  • áno, za nákup môžete u nás bezpečne zaplatiť cez platobnú bránu ComGate kartou online alebo cez bankový online prevod cez Slovenskú sporiteľnu, Tatra Banku a VÚB

9. DÁ SA PRI OSOBNOM ODBERE ZA TOVAR PLATIŤ HOTOVOSŤOU?  

  • tovar na osobný odber musí byť vyplatený vopred bankovým prevod alebo online platbou; u nás zatiaľ nie je možná platba v hotovosti

10. DÁTE MI VEDIEŤ, KEĎ BUDE MOJA OBJEDNÁVKA PRIPRAVENÁ NA OSOBNÝ ODBER?

  • samozrejme, budete o tom vopred informovaný emailom alebo telefonicky 

11. AKO ZISTÍM, ŽE JE MOJA OBJEDNÁVKA UŽ ODOSLANÁ?

  • hneď ako je vaša objednávka pripravená na expedíciu vám bude zaslaný mail, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo zásielky, podľa ktorého môžete vidieť, kde sa vaša zásielka práve nachádza; linky na sledovanie zásielok nájdete v tomto odkaze

12. BUDE MA KURIÉR KONTAKTOVAŤ PRED DORUČOVANÍM ZÁSIELKY?

  • deň pred doručovaním zásielky dostanete mail aj SMS s predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky; máte možnosť si zmeniť deň alebo adresu doručenia, prípadne môžete si nechať ulož balík na vybranom odbernom mieste (Pick-up)

Potrebujete poradiť?

Ak ste stále nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme, poradíme alebo vysvetlíme. Sme tu pre vás na 0905/675525.

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14-30 dní.

 

                     

 

                                                          

Facebook
BURATINO.SK - Váš obľúbený e-shop s drevenými, eko hračkami a doplnkami
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk