- Úvod
- VŠETKO O NÁKUPE
- Časté otázky (FAQ)
VAŠE NAJČASTEJŠIE OTÁZKY (FAQ)
1. JE POTREBNÁ REGISTRÁCIA PRE USKUTOČNENIE NÁKUPU NA E-SHOPE Buratino.sk?
- nie, v našom e-shope môžete nakupovať aj bez registrácie vyplnením iba základných údajov o sebe a mieste doručenia. Registrovaným užívateľom však plynú viaceré výhody, ako napríklad jednoduchý prístup k realizovaným objednávkam v minulosti, jednoduchšie predvyplnenie objednávky a v neposlednom rade vernostné zľavy podľa Vernostného programu.
2. PREČO SA MI V OBJEDNÁVKE NEZOBRAZUJE ZĽAVA PRE REGISTROVANÉHO ZÁKAZNÍKA?
- zľava 4% a viac pre registrovaných zákazníkov sa vám v objednávke automaticky odpočítava z pôvodnej ceny tovaru uvedenej na e-shope, nezobrazuje sa osobitne. Pre jej získanie musíte byť v čase realizácie objednávky prihlásený vo svojom zákazníckom účte.
3. DÁ SA KOMBINOVAŤ REGISTRAČNÁ ZĽAVA SO ZĽAVOVÝM KUPÓNOM?
- áno, zľava pre registrovaného zákazníka je kombinovateľná so zľavovým kupónom -zľavy sa spolu nadčítavajú; kód z kupónu vložte do objednávky v prvom kroku
4. PREČO MI NEFUNGUJE ZĽAVOVÝ KUPÓN, KTORÝ SOM DOSTAL/-A?
- môže to mať 2 príčiny: kupón už bol raz použitý alebo platnosť kupónu už skončila: ak to nie je ani jeden z týchto prípadov, napíšte nám prosím na info@buratino.sk - určite to preveríme a vyriešime
5. MÔŽEM DODATOČNE MENIŤ ALEBO DOPĹŇAŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?
- áno, pokiaľ ešte nebola vaša objednávka expedovaná, vieme ju doplniť alebo zmeniť - čo najskôr nás však kontaktujte telefonicky na 0905675525; dohodneme sa na najvhodnejšej forme vrátenia alebo doplatenia financií alebo distribúcie zásielky.
- na základe dohody vám ich vieme predviesť na výdajnom sklade v Dunajskej Lužnej; do budúcna plánujeme otvoriť aj kamennú predajňu, o čom vás budeme informovať, keď to bude aktuálne
7. MÔŽEM SI OBJEDNAŤ HRAČKY S DORUČENÍM AJ DO ZAHRANIČIA?
- áno, bežne posielame tovar do Českej republiky, kde si môžete vybrať z 2 druhov dopravy (Packetu alebo kuriéra); v prípade iných krajín je potrebné počítať so zvýšenou cenou za dopravu tovaru, pre viac informácií nás prosím kontaktujte.
8. MÔŽEM ZA NÁKUP PLATIŤ KARTOU?
- áno, za nákup môžete u nás bezpečne zaplatiť cez platobnú bránu ComGate kartou online alebo cez bankový online prevod cez Slovenskú sporiteľnu, Tatra Banku a VÚB
9. DÁ SA PRI OSOBNOM ODBERE ZA TOVAR PLATIŤ HOTOVOSŤOU?
- tovar na osobný odber musí byť vyplatený vopred bankovým prevod alebo online platbou; u nás zatiaľ nie je možná platba v hotovosti
10. DÁTE MI VEDIEŤ, KEĎ BUDE MOJA OBJEDNÁVKA PRIPRAVENÁ NA OSOBNÝ ODBER?
- samozrejme, budete o tom vopred informovaný emailom alebo telefonicky
11. AKO ZISTÍM, ŽE JE MOJA OBJEDNÁVKA UŽ ODOSLANÁ?
- hneď ako je vaša objednávka pripravená na expedíciu vám bude zaslaný mail, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo zásielky, podľa ktorého môžete vidieť, kde sa vaša zásielka práve nachádza; linky na sledovanie zásielok nájdete v tomto odkaze
12. BUDE MA KURIÉR KONTAKTOVAŤ PRED DORUČOVANÍM ZÁSIELKY?
- deň pred doručovaním zásielky dostanete mail aj SMS s predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky; máte možnosť si zmeniť deň alebo adresu doručenia, prípadne môžete si nechať ulož balík na vybranom odbernom mieste (Pick-up)
Potrebujete poradiť?
Ak ste stále nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme, poradíme alebo vysvetlíme. Sme tu pre vás na 0905/675525.